onsdag 10 februari 2010

.....Sorgsen!

............Har igentligen ingen anledning att må dåligt som jag gör....men jag känner mig så sorgsen idag! Det gör ont när jag andas, jag vill gråta hela tiden, alla leder är stela.....ont i nacke o rygg...100 % trött....Vill bara ha SOL......o värme....Höra fågelsång, sitta med fötterna i vattnet på en brygga, kisandes mot solen.Tittar på vägg-almanackan o konstaterar att det är, suck...minst två månader kvar innan våren kommer.....önskar jag kunde gå i ide, vakna den 20 april av att fåglarna o solen väckte mig.....ska INTE arbeta ihjäl mig när sommaren kommer....ska sitta o njuta av den istället, läsa en bok, bara va...........Nu tittar solen fram ute.Men det krävs mer sol o längre ljustimmar för att komma i balans...men jag ska ge det ett försök....ska gå ut o bara ställa mig i solen o andas....vem vet, det kanske fyller på batterierna lite grann ivarje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar